söndag 14 juni 2009

Skitväder =(

Nu har det regnat hela helgen. Det började i fredags och har hållt på oavbrutet tills idag söndag.
Det jag hade planerat för helgen gick inte att genomföra. Så det har blivit lite sömnad istället.
Här är några av alstren:Det bruna med rosa rosor är från Åhlens och det rosaprickiga är från Stof&Stil.
Dessa tyger hade min lilla skrutta bestämt att hon skulle ha en klänning i.
Detta tyg tror jag att jag köpt på Jysk någon gång för länge sedan.

Detta färgstarka tyg är från en loppis, som jag sett fäst en Dumdumen på.
Ett Barbapappa tyg som jag ropade in på Tradera. Sen ett enfärgat tyg från lokala affären.
Tyg från Stof&Stil....
Tyg från lokala tygaffären (Tyger & Ting) Sen har jag fäst lite spets i ärmarna.Här är en gammal gardin som gjort sitt och blivit kjol.

2 kommentarer:

  1. Hej
    oj så mycket fint du har skapat jätte fina kläder

    SvaraRadera
  2. jättefina, imponerat, vad kul med duktiga mammor, att skapa själv, att göra barnen glada, att ha tid och lust medan andra bara handlar fula kläder och har alla likadana

    SvaraRadera