torsdag 17 december 2009

Så kan det gå :o)

Min dotter och hennes pappa fick för sig att de skulle göra en islykta i helgen.
Jag tipsade dem om att jag sett i en tidning att de använt karamell färg. De nappade på idén, men herrn i huset ansåg att det inte behövdes någon kruka i krukan som det var i beskrivningen.
Å då kan det gå så här om man inte är med:
I ärlighetens namn så blev det skitkallt över en natt -11 grader så de hann inte med innan det blev genomfruset. Men det blev ett rätt läckert resultat av detta oxå :o)

5 kommentarer:

  1. Absolut läckert! Det är också bäst att passa på när det ändå är lite kallt. Sen vet man aldrig när barnen får se snö igen. Inte i Uppsala i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Ska nog också ta och göra någon sån lykta nu i jul!

    SvaraRadera
  3. Men det var ett bra resultat, tycker jag, men tanken för att det är fösrta islyckta som jag ser, jag vågar inte går ute och göra sånt, modiga är dem, kaaaaaaallllllttttttttttt!

    SvaraRadera
  4. japp vi kan göra ett byte. Du kan väl maila mig så snackar vi vidare...
    klockarbarn(snabela)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera