lördag 16 oktober 2010

Lite gammalt och lite nytt

Det har varit lite dött på bloggen på sistone. Det beror delvis på att jag och Skruttan varit i Göteborg några dagar. Jag skulle ner på konferens för jobbets räkning och passade på att kombinera det med några dagars föräldraledighet.

Vi har haft sköna dagar med mycket ledig tid och god mat :o)

En liten visit tog vi i en tygaffär på Linnegatan och där såg Skruttan det här tyget:

Å så ett besök till ett ställe som jag gillar:

Jag passade även på att hälsa på gulliga Lillofant och hennes mysiga familj:o)

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul med nya tyger!! Trots att man har skåpen fulla så får jag aldrig nog!!

    SvaraRadera
  2. Kul med lite nya tyger, ledighet och träff med Lillofant!

    SvaraRadera
  3. Låter som härliga dagar i Göteborg! Tygerna är fina, jag föll lite extra för det blågröna!

    SvaraRadera