tisdag 19 januari 2010

Pippi Långstrump

I helgen var jag in på Åhléns och där hittade jag ett vitt lakan med Pippi på.
Det var det sista de hade kvar så det fanns ingen tid för att fundera.....
Nu har jag i alla fall klippt och sytt å så här blev det :o)
Pippi brukar alltid gå hem hos skruttan så klänningen åker säkert på imorgon när hon ska till dagis... Hon längtar så väldans efter sommaren just nu. Hon hade en liten pratstund med sin pappa imorse: Är det sommar imorgon pappa? Nä! Men dagen efter det då? Nä! Men dagen efter den dagen då? Nä! Efter det sista nejet mulnar hon till och säger -Det måste vara sommar då!!!!!

4 kommentarer:

  1. superfin, och som vanligt cool mönster och tygcombo =)

    SvaraRadera
  2. Du har något att hämta på min blogg ;)

    SvaraRadera
  3. Söta tjejen, jag har god lust att börja fråga någon jag också. Om sommarens ankomst. Ursöt klänning!

    SvaraRadera
  4. jättesöt och smart! lakan finns kvar i min ålhens, ska springa dit, tror jag. sommaren är bäst!

    SvaraRadera