söndag 14 mars 2010

Sunshine award


Jag har fått en till award, denna gång från fru jippiyes :o)
Det är så roligt att få denna av de som är så himla duktiga själva.

Som jag skrev tidigare så är det roligt att kunna ge en award till specifika personer. Jag tar jag mig friheten att fuska med reglerna även denna gång. Skickar den åter vidare till alla kreativa människor, ingen nämnd ingen glömd!

Här är reglerna, frivillligt att skicka vidare :

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspires others in the blogworld.

The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar