lördag 11 september 2010

Till mor o dotter

En av mina väninnor har bett mig göra en mössa till hennes dotter. Å när jag ändå var i farten så sydde jag även en till henne.
Tyget till mössorna är ett typ t-shirt tyg som glittrar, syns dock inte på bilden, som jag kört dubbelt. Å velouren är en stuv. Allt hittade jag på Ohlsson´s tyger när jag var där sist.

Även Skruttan har fått en mössa, fast med rosor :o)
Hittade en stuvbit på loppis å det bidde en baggymössa. Lilla damen vill ju gärna ha samma typ av mössa som de äldre syskonen ;o)

4 kommentarer:

  1. å vilka fina mössor till vänninorna, fast den med rosor är helt bedårande!

    SvaraRadera
  2. Söt tjej och söta mössor! Önskar att jag inte vore så lat på att sy applikationer, det är ju så fint men känns sååå besvärligt!

    SvaraRadera
  3. Skitsnygga mössor alla tre, men älskar den med rosor mest!

    SvaraRadera
  4. Måndag 13 september startar en veckas rea med 30% rabatt på alla Lunafigurer! Passa på!!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera