torsdag 21 oktober 2010

Fotografering

Igår var det dags för att ta kort på dagis, å som vanligt var jag ute i sista minuten .

Efter träningen i måndagskväll så klippte jag till tunikan och sydde med raketfart. Så igår morse var det klar :o)

Mönster: samma som tidigare inlägg.

Tyg: Nytt tyg från Linnegatan i Göteborg, snedslå från lokal allehanda butik.

Positivt: Bra modell som går fort att sy och som kan användas både på sommaren och vintern.

Negativt: Tyvärr fick jag aldrig chansen att fota Skruttan igår morse :o( Jag fick lov att åka tidigt på tisdagsmorgonen då jag skulle i väg på föreläsning i två dagar.

Livebild får komma senare, för efter en dag på dagis så är den inte särskilt fotochic ;o)


Vad jag inte riktigt förstår är, hur denna lilla kisse utan mun, kunnat bli så populär?

5 kommentarer:

  1. Hon blev säkert så söt på fotot i den klännigen!

    SvaraRadera
  2. ´Jättesöt klänning! Fin och enkel modell.

    SvaraRadera
  3. Fin modell, förstår att den blev uppskattad! Jag ställer mig lika frågande, men den katten är omåttligt populär här också :)

    SvaraRadera
  4. Vad fin den blev och vad snabb du var :)

    /Mia

    SvaraRadera
  5. Jag förstår inte heller vad den där katten har som är så speciellt :D. Tunika är iallafall jättefin.

    SvaraRadera