söndag 7 augusti 2011

Stor o liten

Skruttan o jag tyckte båda om tyget Darling. Fast vi har valt olika modeller :o)
Singoallastuk med långa mudd ärmar. Valet av ärmarna har att göra med att hösten snart är här. Hon börjar sexårsverksamheten och är nu en stoooor tjej, enligt henne själv.
Själv kör jag med en enkel modell, har dock inte bestämt mig om jag ska ha en liten rosett vid ärmarna eller ej. Ska rådgöra med den äldsta dottern.......

Kan ju nu i efterhand meddela att det blev vare sig rosetter eller tröja ;o) För den ville äldsta dottern ha :o)

3 kommentarer:

  1. Så fina bägge två! Tyget gick tyvärr inte hem hos mina tjejer:( Jag skulle skippa rosetten...

    SvaraRadera
  2. Jätte fina båda modellerna! Skulle också skippa rosetterna!

    SvaraRadera
  3. åh, jag gillar med darling - din tröja gillar jag jättemkt! hade inte helelr satt på rosett, den är fin precis som den är!

    SvaraRadera