torsdag 26 februari 2009

Dagens fynd!

Det har varit lite tungt på jobbet å då piggar jag upp mig själv genom att gå och kika lite på en del ställen där man ibland kan fynda. Idag hittade jag dessa urläckra vantar.
De ser ut att vara i nyskick och för bara 40 kr =)

Tyvärr var de för stora för mig, men jag chansade att sonen (som har större händer än mig) skulle gilla dem. Chansningen gick hem - han gillade dem till min stora glädje. Såna här vackra vantar skall användas.

Sedan hittade jag dessa för 2 kr st. De är sprillans nya och är egentligen grytlappar, men jag fick för mig att det kanske kunde vara läckert att använda dem som fickor på någon klänning.

Ska försöka ta mig i kragen när det gäller sömnaden, men luften har liksom gått ur mig lite.
Jag har massor med idéer och tyg, men kommer liksom inte för mig att ta mig in till symaskinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar