onsdag 11 februari 2009

Det bidde en kjol med japanska damer

Har varit hemma med min lilla skrutta idag och hon å jag har roat oss i "tyg-gömmorna".
Hon hittade ett fd örngott som hon ville ha till kjol.
Skulle ha varit lite klockigare nertill, men min lilla hjälpreda ville oxå vara med å klippa. Så efter det så fick jag jämna till lite. Men hon är nöjd med resultat å det är väl huvudsaken.


Tänkte även passa på att visa en annan roligt grej som jag hittade tidigare.
Någon gång ibland händer det att jag sytt fast minstingen varit vaken och då kan hon sitta bredvid mig med sin egen "syskin". Kostade endast 100-lappen =)








2 kommentarer:

  1. Ja, min äldsta dotter fick också en sån, men hennes lillasyster blev så avundsjuk att hon klippte av sladden....

    SvaraRadera
  2. Barn är allt bra underbara ibland =)

    SvaraRadera