söndag 20 juni 2010

Istället för söt

Jag och min äldsta dotter satt i bilen och spånade på vad man kunde ha för text istället för söt och puss som tidigare. Då tyckte hon att cool skulle funka och jag fick ju lov att testa.
Eftersom den minsta skruttan absolut inte ville ha en klänning med den texten så bestämde jag mej för att göra en typ skjorta med 3/4 ärm.

Här med ett nytt tyg som hade härligt stjärnor i marinblått och rött.


Det var så himla kul så det blev två till i andra färger för att bara kolla hur de skulle bli med andra tyger.

Ett retrotyg från helgens loppis med vit text....


Å så ett annat loppistyg med marinblå bokstäver å så en stjärna förstås!

11 kommentarer:

  1. Det var ju coolt ;) Gillade verkligen tyget i mitten.

    SvaraRadera
  2. Hur coola som helst! Jag gillar också tyget i mitten men alla faller mig i smaken!

    SvaraRadera
  3. Så häftiga! Är man ett fjärde juli-fan passar ju den sista som hand i handske!

    SvaraRadera
  4. Så grymt fina! Coola helt enkelt :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, dem gillar jag verkligen! Den översta speciellt. En sån skulle inte ha varit dum att ha till sonen...:)Hör gärna av dig om du skulle känna dig sugen på att sy en i storlek 98, ett byte kanske?

    SvaraRadera
  6. Yeah, myckel coola, vet inte vilken gillar jag mest.

    SvaraRadera
  7. aah, så COOLA!! gillar verkligen den i blått med vit text! skitsnyggt!

    SvaraRadera
  8. Supercoola...smart drag där av din dotter;) Gillar absolut den mittersta bäst! Superläckert tyg!

    SvaraRadera
  9. Så kule!! Likte den nederste ekstra godt:)

    SvaraRadera