fredag 11 maj 2012

Barnslig mamma

När tyget från Znok kom blev jag barnsligt förtjust i detta barntyg :o)
Så när min dotter inte ville ha det så blev jag inte direkt ledsen ;o) För redan när det kom började jag fantisera om en tröja till mig själv.
Den har legat halvklar en tid och endast saknat muddar, men igår ikväll tog jag tag i saken.
Så i dag ska jag ha den på jobbet :o)

Modellen är den jag brukar köra med, nu ska jag bara köpa in ett linne som jag kan ha under som skall sticka fram lite grann. Tror det blir någon av gultonerna eller den gröna i tröjans robotar.

4 kommentarer:

  1. Jätte snyggt! Här räckte det bara till sonen :-( men funderar på att köpa mer!

    SvaraRadera
  2. Det bästa med stigande ålder är att man kan få göra lite som man vill! Snygg!

    SvaraRadera
  3. vilken kulig tröja! jättesnygg modell, har du ritat den själv?

    SvaraRadera