måndag 14 maj 2012

Cooling

Ja, inatt blev den då klar. Skruttans andra OP. Den skulle vara svart och det där med dragkedja ända upp är tydligen viktigt. Liten pose som cool tjej.
 En matchande baggymössa syddes förstås oxå ;o)
Å så en helbild

Mönstret är från Stoff&Stil och har bara ändrat genom att lägga till fickor. Svart jogging från loppis och hjärttyget tror jag att jag köpt från Timote för länge sedan.

Passade även på att sy lite mössor åt två gossar. Han är tydligen väldigt poppis den där Bärgarn :o)

 

2 kommentarer:

  1. Men, oj så stor hon blivit!
    Jättecool OP, men jag fattar inte riktigt grejen med dragkedjan? Det måste ju vara vasst att ha huvan uppfälld liksom... hm, fast just ja... vill man va´fin får man lida pin ;).

    SvaraRadera
  2. Så cool! Vad mycket fint du har hunnit sy sedan jag var inne här och tittade senast! Min C har nog inte fattat grejen med OP ännu, för hon har inte sagt något om det och jag tror att jag kan hålla mig ifrån att nämna det, för det verkar himla svårt att få till dragkedjan?

    SvaraRadera