tisdag 5 januari 2010

Hujedamej...

.... i dubbel bemärkelse. Det är -28 ute idag. Inge uteväder idag med andra ord.

Jag passade därför på att göra klart en klänning som blivit liggande en längre tid, bl a har det varit protester från skruttan. Den var grööööön...... men med tanke på sista omvändningen gällande färger så gör jag nu ett nytt försök :o) Personligen tycker jag att hon passar jättebra i grönt.

Tyget har tidigare varit ett påslakan som jag ropat in på Tradera en gång i tiden. Sedan har jag halvfodrat den med ett helgrönt tyg o knappar från lokal loppis.

6 kommentarer:

  1. vad den är fint! själva tget är en dröm, jag skulle ha den på mig om jag varit typ 3 år. men vet hur det är med tjejer som vägrar att ha på sig vad mamman sydde. jag är mindre feg än du, men vågar inte heller med supercrazy kombo, så jag också ska tränna på det! kram!

    SvaraRadera
  2. supergullig, hade oxå velat ha en sådan..... om jag var tre =) Hur fungerar livet egentligen när det är -28 grader ute? Här hemma har vi haft typ -18, och det var precis att bilen startade =) mys innen i värmen så får vi se om det kommer mer alster på bloggen.

    SvaraRadera
  3. Helt underbar, har också det tyget men kan bara inte förmå mig att klippa i det =)

    SvaraRadera
  4. Jättefin klänning med snygg modell. Känner igen det där påslakanet. Sonen sover i ett brunt här hemma :D.

    SvaraRadera
  5. Åh vilket härligt tyg, jag såg två som gick på Tradera för inte så längesen (och ganska billigt med) fast jag hade ju inga pengar så även om de var nästan gratis så hade jag inte kunnat köpa något.... Fin modell på klänningen!!!

    SvaraRadera
  6. Nydelig kjole (klänning på norsk...)! Dere er så heldige som har Tradera. Jeg prøvde å registrere meg, men det gikk ikke. Må prøve igjen.

    SvaraRadera