måndag 13 april 2009

Lite gjort under påsken.....

Det har varit riktigt skönt att vara ledig några dagar nu under påsken.


Vi har målat lite ägg och "varit ute och mjölkat träna" som min dotter kallar det. Men det är saven som jag tappar ur för att sedan dricka. (Allergin blir bättre då)

Men jag har sytt lite oxå....


Lite vårmössor: denna blev till min brorson och sedan har jag gjort en likadan till min dotter. Har även gjort en turkos/svart randig i samma modell med en applikation av stjärna som jag gett bort till kompisen´s son. Men den glömde jag fota. Tacksam modell är det i alla fall som sitter bra på barnens huvuden.


Har även prövat på en ny modell. Jag har ritat av min dotters klänning med fickor som hon är så barnsligt förtjust i. Tyget är flodisar i grönt från Jofotex. Dottern är i alla fall nöjd å har redan bestämmt att hon ska ha den till dagis imorgon å det är väl en gott betyg!?!?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar