onsdag 22 april 2009

Lite mer mönster....

Var in på röda korset för att se om de hade lite tyger. Tyvärr hittade jag inte det, men några mönster som jag inte kunna låta bli blev det.

Sedan hittade jag några färgglada brickband som jag funderar på att använda längst ner på någon tunika

Sedan kunde jag inte låta bli att köpa dessa trots att jag inte har någon liten i rätt storlek. Om inte annat så kan man ju rita av och försöka göra lite större storlekar.


Denna är mycket mer grön o turkos än bilden visar. Enkel men ändå speciell med brodyrbandet längst ner.
Denna är i frotteliknande tyg och mycket mer grön o cerise än vad bilden återger. Riktigt retrocool.
Sen en klassiker - fix tröja med ugglemönstret.

1 kommentar:

  1. Här var det massor av nytt! Härliga färger och härliga modeller!
    Hoppas du får en härlig vår :o))

    SvaraRadera