lördag 22 augusti 2009

Jag kunde inte låta bli....

Min sambo har bett mig lite fint att inte köpa något mer tyg, men jag kunde inte låta bli igår.
Gick förbi Röda Korset och då kom det där lilla "tygsuget" - så jag gick in. Å här är resultatet:

Gardinlängder med tryck som ger mig "Dalakänsla". Jag tycker det påminner lite om mönstret som är på ryggen på Dalahästarna :o) Redan i affären så dök det upp idéer på vad jag ska göra med detta tyg.
En duk i starka härliga färger......
En tygstuv i blå toner......
En gardinluft som ska bli nått sött så småningom.....En liten stuv i fina färger....
Ett örngott i ett fint tyg.....

3 kommentarer:

  1. vad bra att du tog dej ett återfall ;-)
    det röda och blå var fantastiska

    SvaraRadera
  2. Dreggelvarning!!!! Så underbara tyger!

    SvaraRadera
  3. Jisses, ibland har man tur... Vilka fina tyger, speciellt det röd-vita.

    SvaraRadera