måndag 24 augusti 2009

Två UFO:n mindre

Jag borde bli bättre på att göra klart saker..... Har en hel IKEA-kasse med saker som jag borde ta tag i innan jag påbörjar något nytt projekt. Det kan tex saknas mudd eller knapphåll - småsaker som kan fixas snabbt. Men av någon anledning så är det roligare att påbörja något nytt :o)
Stuven till tröjan och tightsen hittade jag hos den lokala tygaffären.

Som tur är har jag en bestämd ung dam som vet om vad som finns i kassen och hon tyckte att det var på tiden att det blev klart. Så igår kväll sydde jag på muddarna i ärmar och ben, å så här blev det till slut.
En nöjd skrutta kunde pröva den färdiga dressen efter kvällsbadet.

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Har en kasse här med som är full med nästan klara saker, men det känns så tråkigt att göra klart det när det har legat så länge. Hälften passar nog inte ens längre...

    SvaraRadera
  2. Jätte fint set, de är samma här massor med saker som aldrig blir färdigt =)

    SvaraRadera
  3. superfin, en ufo kan sluta som en fin plägg, bara man orkar, detta var absolut bra jobbat, så kolla inn i påsse, kanske kommer flera. igår tänkte jag på dig, när jag hållde på en dalarna klänning.

    SvaraRadera
  4. Aleisa, jag såg din fina dalainspirerade klänning :o)
    Det var så gulligt med den lilla dalahästen och blommorna!

    SvaraRadera