lördag 1 maj 2010

Dubbelt önsketänkande

Igår var jag in på min favvo-loppis. När jag kom in så stod en annan kvinna och höll i ett jätteläckert påslakan. Jag kom på mig själv att önska att hon skulle lägga ner det. Å det gjorde hon :o) Snabbt som ögat norpade jag åt mig det. Så igår klippte jag ut en singolla och nu på morgonen blev den klar..... Skruttan gillade den skarpt och den åkte på med en gång.
Min andra önskan som slog in var att jag önskade att Skruttan skulle må bättre idag. Som synes är hon piggare idag och ingen feber :o)

3 kommentarer:

  1. Oj så fin!!! Tyget var ju verkligen helläckert!!! Bra att du var lite om dig och kring dig och lade vantarna på det direkt när hon släppte det:) Skönt att se att din dotter är piggare...vilken ballerinapose hon gör här:)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att hon lade ner tyget! :) Jättefin klänning och vad bra att lillan mår bättre!

    Jag har en utmärkelse till dig i min blogg!

    SvaraRadera
  3. Söt singoalla! Tur med tyget!

    SvaraRadera